counter create hit

مطالب مرتبط:

آیا با روش های زیبا سازی پوست آشنایی دارید؟

مطلب آیا با روش های زیبا سازی پوست آشنایی دارید؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ یکی از موضوعاتی که امروزه توجه بسیار زیادی را به خود معطوف نم ...

با دلیوریز بسته های پستی شرکتتان را مدیریت کنید

با دلیوریز بسته های پستی شرکتتان را مدیریت کنید

با دلیوریز بسته های پستی شرکتتان را مدیریت کنید دلیوریز(Deliveries ) به شما کمک می‌کند تا به تمام بسته‌های خود رسیدگی کنیداگر کسب و کار شما با سفارش‌های پستی انبوه سر و کار دارد، این اپلیکیشن می‌تواند یک ...

چگونه در محیط کار اشتباه خود را جبران کنیم؟

چگونه در محیط کار اشتباه خود را جبران کنیم؟

تمام انسان ها در طول زندگی خود بارها مرتکب اشتباه می شوند، ولی هر کسی نمی تواند اشتباه خود را جبران کند. پیشگیری از اشتباه غیر ممکن است، اما مهم این است که پس از یک اشتباه چه اقداماتی را انجام دهیم. ...

وزیر ارتباطات: شکایت دولتی ها از استارتاپ ها قبل از طرح در مرجع قضایی بررسی می شود

وزیر ارتباطات: شکایت دولتی ها از استارتاپ ها قبل از طرح در مرجع قضایی بررسی می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر ارتباطات از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای حل اختلاف بین دستگاه‌های دولتی با کسب‌وکارهای نوپا قبل از طرح شکایت در مرجع قضایی خبر داد. محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در ...

عوامل بازدارنده در توسعه تجارت الکترونیک در ایران

عوامل بازدارنده در توسعه تجارت الکترونیک در ایران

به گزارش دنیای اقتصاد، روی آوردن به تجارت الکترونیک در دنیا در حالی رو به افزایش است که آ‌مارهای آنکتاد (کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد) نشان می‌دهد ایران در این زمینه باید با سرعت بیشتری حرکت کند. وزارت صنعت، معدن و تجارت در گزارشی جدید با ا ...

اکوویک بیست و سوم: از عهده دار شدن حاکمیت برای تعهدات تامین اجتماعی تا بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده

طبق روال شنبه ها در اکوویک این هفته نیز به بررسی اخبار مهم ایرانی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ های ملی خواهیم پرداخت. لطفا تا پایان با ما همراه باشید. به گزارش اکوسیستم، در هف ...

تا سال ۲۰۱۹ میلادی مایکروسافت یک تریلیون دلاری می شود

کارشناسان با توجه به رسیدن قیمت هر سهم شرکت مایکروسافت به ۱۰۰ دلار، پیش بینی کرده اند که ارزش بازار این کمپانی تا سال ۲۰۱۹ میلادی از مرز یک تریلیون دلار عبور خواهد کرد. ...

یا مرگ یا دیجیتال!

یا مرگ یا دیجیتال!

بازده حقوق صاحبان سهام یک داستان غم‌انگیز است و تنها آن دسته از بانک‌هایی که به سمت دیجیتالی‌شدن حرکت خواهند کرد، می‌توانند امیدی برای بقا و تغییر داشته باشند. «بازده حقوق صاحبان سهام» برای بانکدارها و کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، عبارت آشنایی است. ...

برگزاری کارگاه آموزش اصول مدیریت، بازاریابی و برندسازی لاکچری

روزنامه دنیای اقتصاد، کارگاه آموزشی اصول مدیریت، بازاریابی و برندسازی لاکچری را با محوریت تحلیل بازار و برندینگ محصولات لوکس در ۱۵ بهمن ماه سال جاری برگزای می کند. ...

کپ لینکد (CapLinked)

کپ لینکد (CapLinked)

کپ‌لینکد استارت‌آپی است که اپلیکیشن مدیریت پروژه و تراکنش کسب‌و‌کار آنلاین در آمریکا ارائه می‌دهد. پلتفرم نرم‌افزار به عنوان خدمات این شرکت شامل ابزارهایی برای مدیریت سند، مشابه با اتاق داده مجازی، پیام‌رسانی، به‌روز‌رسانی‌ها‌ و ابزارهای هوش کسب‌و‌کار است. ...

بانک مرکزی «یو اس اس دی» را هوا می کند؟

بانک مرکزی «یو اس اس دی» را هوا می کند؟

فروردین‌ماه سال ۹۱ بود که بمب خبری نظام بانکی ایران در دل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال وقت ترکید: «اطلاعات ۳ میلیون کارت بانکی لو رفت!» هر چند این اتفاق نتیجه خیانت یک فرد در یک شرکت بود، اما تمام مقامات و مسئولان کشوری ان ...

مغز نخبگان ایرانی در خدمت مدیران خارجی!

روزنامه جوان نوشت: حكايت مسئولان دو و چند تابعيتي و هزينه‌هايي كه اين افراد تاكنون براي كشور داشته‌اند، قصه ناتمامي است كه همچنان پرونده‌هاي مرتبط با آن باز مانده است.   اين در حالي است كه ابعاد و چالش‌هاي استارت‌آپ‌هاي دو تابعيتي براي كشور بسيار فراتر از مديران دو يا چند ت ...

کارگاه «مسائل ثبتی و حقوقی استارت آپ ها»

کارگاه «مسائل ثبتی و حقوقی استارت آپ ها»

۱۱ اسفند ۱۳۹۶ تهران- خیابان امیرآباد شمالی- بالاتر از اتوبان جلال آل‌احمد- پردیس فنی دانشگاه تهران- ساختمان انستیتو مهندسی نفت ...

اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

مراسم اختتامیه دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران با حضور بالغ بر ۱۵۰۰ نفر از فعالان این حوزه از ۲۶ بهمن ماه آغاز گردید. به گزارش اکوسیستم، در مراسم اختتامیه تندیس های جشنواره به بعضی از برترین های وب و موبایل ایران در گرو ...

کارگاه «متریک های استارت آپ»

۱۷ اسفند ۱۳۹۶ جهانشهر- بلوار ماهان- روبروی استانداری البرز- باشگاه میلاد- مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای البرز ...

نقش هدایای تبلیغاتی در بازاریابی خود را راه اندازی

نقش هدایای تبلیغاتی در بازاریابی استارتاپ شما

هنگامی که شما را انتخاب کنید به هدف برای رسیدن به مشتریان بالقوه بیشتر است. بیشتر نیاز به هدایای تبلیغاتی. این یک راه برای کرونبرگ ایم تانوس به انجام این کار. این روش های کم هزینه بازاریابی برای جذب مشتریان بسیار موفق است.به بازار ... حتی شرکت های بزرگ به عنوان این بازاریابی فکر می کنم این راه است. برای کسب و کارهای کوچک به خصوص راه اندازی و.... هدایای تبلیغاتی می تواند منجر به کاهش هزینه های بازاریابی شرکت خود را. پس از اجازه دادن توجه مردم را به خود جلب کند. هدایای تبلیغاتی برای مدت زمان طولانی به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کرونبرگ ایم تانوس گرفته‌اند. از شرکت‌های جدید تا شرکت‌های بزرگ، این هدایا تبلیغاتی برای بازاریابان، کالایی مورد علاقه بوده‌اند. آنها یک ابزار ارزشمند برای تبلیغات مارک تجاری به مشتریان را فراهم می‌کنند. شرکت‌های کوچک همانند شرکت‌های بزرگ به اهمیت این محصولات برای جلب نظر تعداد بیشتری از مشتریان در این بازار رقابتی پی برده‌اند. هدایای تبلیغاتی نظر مشتریان را که این هدایا را دریافت می‌کنند، به خود جلب می‌کنند. این محصولات دارای آرم و نام تجاری هستند که روی آنها چاپ شده است. هدف از عرضه کالاهای تبلیغاتی جلب و هدایت علاقه مشتریان به کسب‌وکار شرکت شما است. برای دستیابی به نتایج بهتر، بازاریابان از هدیه تبلیغاتی مارک‌دار استفاده می‌کنند تا گیرندگان بتوانند از این هدایا برای ماه‌ها استفاده کنند. چنین محصولات باکیفیتی می‌توانند مشتریان را با کسب‌وکار و نام تجاری شما درگیر کنند. این اساسا بدان معنی است که یک بار توزیع این اقلام تبلیغاتی، بر تعامل با مشتریان کسب‌وکار شما برای چندین ماه تاثیرگذار هستند. قاعده اساسی که اکثر بازاریاب‌ها از آن در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند، ارائه موارد تبلیغاتی است که از آنها به طور روزانه استفاده می‌شود. این هدایا همچون خودکارتبلیغاتی، چتر، صفحه زیر موس، تقویم می‌توانند باشند. با این حال، بازاریابان با تجربه روی استراتژی‌های خلاق و نوآورانه کار می‌کنند. آنها مواردی را انتخاب می‌کنند که نه تنها مفید هستند، بلکه منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا هستند که تاثیر بیشتری بر مشتریان می‌گذارند. هدایای تبلیغاتی یک روش بازاریابی ارزان قیمت هستند   بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک تنها می‌توانند از کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی جامع در مقیاس وسیع استفاده کنند و پیام هایشان را در سراسر رسانه‌های مختلف پخش کنند. اما آنها دارای بودجه محدودی هستند که آنها را محدود می‌کند تا هزینه‌های زیادی را برای چنین کمپینی صرف کنند. بنابراین، برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود، آنها کمپین‌های تبلیغاتی ارزان‌قیمت را انتخاب می‌کنند. این کمپین‌ها شامل اقلامی هستند که مقرون‌به‌صرفه بوده و متناسب با بودجه این شرکت‌های کوچک هستند. تعداد زیادی محصولات تبلیغاتی ارزان، برای کسب‌وکارهای کوچک و راه‌اندازی مجدد آن وجود دارد. اکثر تولیدکنندگان این محصولات تبلیغاتی معمولا در مقیاس گسترده و عمده، قیمت محصولات را بسیار پایین نگه می‌دارند. هر چند که قیمت هدایای تبلیغاتی پایین است، تاثیر آنها بر روی دریافت‌کنندگان آنها بسیار زیاد است. هدایای تبلیغاتی شناختی از نام تجاری شما را در یک لحظه ایجاد می‌کنند  به رسمیت شناختن نام تجاری بدان معنی است که مشتریان می‌توانند تقریبا بلافاصله هر زمان که آرم شرکت شما را می‌بینند، شرکت و محصولات یا خدمات شما را به یاد بیاورند. به عنوان مثال، مردم می‌توانند فورا شرکت‌های بزرگ را به سرعت با دیدن علامت و برند آنها به یاد بیاورند. اقلام تجاری و هدیه تبلیغاتی شما به مشتریان فعلی و بالقوه کمک می‌کند تا به راحتی شما را به یاد بیاورند و همچنین کسب‌وکار شما را به رسمیت بشناسند. این یکی از دلایل اصلی توزیع هدیه تبلیغاتی است. این هدایا برای مدتی طولانی در خانه‌ها و ادارات یا حتی اتومبیل مشتریان باقی می‌مانند که کسب‌وکار و محصولات شما را به آنها یادآوری می‌کنند. دفعه بعد، زمانی که آنها لوگوی تجاری شما را می‌بینند، بلافاصله هدیه‌ای که به آنها داده شده  و همچنین کسب‌وکار شما را به یاد می‌آورند. اگر کالایی که مشتریان دریافت می‌کنند یک هدیه مارک‌دار باشد، مشتریان شما را بهتر به خاطر می‌سپارند. در عوض، آنها هر با که به خرید می‌روند شناخت بهتری از محصولات شما پیدا می‌کنند. ارتباط بیشتری را با تجارت برقرار می‌کنند تبلیغات تلویزیونی یا بنرهای تبلیغاتی تقریبا بلافاصله پس از چند ثانیه از جلوی چشم مشتریان عبور می‌کنند. اما وقتی به هدایای تبلیغاتی که برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند تبدیل می‌شوند، برای مدتی طولانی در مقابل دیدگان مشتریان باقی می‌مانند. به عنوان مثال، دریافت‌کنندگان، تی‌شرت‌های تبلیغاتی را مانند پیراهن‌های مد روز برای مدتی طولانی به تن می‌کنند. یا قهوه را در لیوان تبلیغاتی که به عنوان هدیه دریافت کرده‌اند، می‌نوشند. چنین اقلام رایگانی یک راه عالی و تاثیرگذار برای افزایش تقاضا برای کسب‌وکار شما تقریبا به طور روزانه می‌باشند. هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید با شرکت‌هایی معتبری همچون شرکت ایرانسل( پایه موبایل فروشگاهی)، شرکت نفت ایرانول(ساعت رومیزی و خودکار تبلیغاتی)، شرکت سازمان انتقال خون ( جاکلیدی و لیوان تبلیغاتی )، شرکت زمزم (لیوان تبلیغاتی )، شرکت وارنا( لیوان تبلیغاتی )، همکاری داشته است از این سو مفتخر است به همه شرکت‌ها و سازمان‌ها و ارگان‌ها خدمات ویژه‌ای ارائه کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای تماس و سفارش هدایای تبلیغاتی با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۰۸۳‌-۰۲۱بگیرید. انتهای پیام