counter create hit

مطالب مرتبط:

کمک 500 میلیاردی دولت به استارتاپ های نوپا

خبرگزاری ایسنا: آذری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در دولت این تصمیم گرفته شد که شکایت بدنه دولت از کسب و کارهای نوپا قبل از مطرح شدن در مراجع قضایی، در کمیته‌ای به مسوولیت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و عضویت نمایندگان وزا ...

۸ نوع عکسی که نباید برای پروفایل لینکدین استفاده کنید

لطفا منتظر باشید... × ورود با فیســبوک ...

ارائه تسهیلات به دانشجویان علمی کاربردی از طریق صندوق کارآفرینی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمدحسین امید در دیدار با علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان گفت: تلاش دانشگاه جامع علمی کاربردی بر تربیت تکنسین و کارشناس ماهر است بنابراین مراکز این دانشگاه در دل صنعت و محیط کار ایجاد شده‌اند. ...

آغاز به کار اولین نمودار زنده ارتباطات سرمایه گذاری استارتاپ ها در کشور

نوپاهاب (مرجع تخصصی اطلاعات سرمایه گذاری و زیست بوم استارتاپی کشور) از نوپاگراف، به عنوان اولین گراف آنلاین ارتباطات استارتاپ ها، شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران کشور با حضور شهردار تهران و معاون علمی و فناوری رئیس ...

استارتاپ ها دست دلالان را از قیمت گذاری حمل بار کوتاه کردند

  امتیاز مثبت ۰ عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:استارتاپ ها دست دلالان را از قیمت گذاری حمل بار کوتاه کردندسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳کد مطلب: 330201 ...

رویداد دورخیز نوآورانه در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود

رویداد دورخیز نوآورانه با حمایت دیجی کالا از ۱۵ الی ۲۰ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود. کمک به پیشرفت های علمی و حرفه ای و ارتباط نزدیک تر دانشجویان با کار و صنعت از اهداف برگزار ...

برگزاری کارگاه آموزش اصول مدیریت، بازاریابی و برندسازی لاکچری

روزنامه دنیای اقتصاد، کارگاه آموزشی اصول مدیریت، بازاریابی و برندسازی لاکچری را با محوریت تحلیل بازار و برندینگ محصولات لوکس در ۱۵ بهمن ماه سال جاری برگزای می کند. ...

ماگوش (Magoosh)

ماگوش (Magoosh)

ماگوش یک شرکت آماده‌سازی آزمون آنلاین در برکلی، کالیفرنیا، است که از طریق دروس ویدئویی، تمرین پرسش‌ها و پشتیبانی آنلاین از طریق ایمیل، به دانشجویان تدریس می‌کند. ماگوش مطالب آماده‌سازی آزمون برای آزمون‌های جی‌آر‌ای، جی‌مت، تافل، ست، اکت، آیلتس و غیره ار ...

کدام استارت آپ ها مشمول قانون کار نمی شوند؟

کدام استارت آپ ها مشمول قانون کار نمی شوند؟

کدام استارت‌آپ‌ها مشمول قانون کار نمی‌شوند؟ یکی از دغدغه‌های این روزهای استارت‌آپ‌ها بحث مقررات قانون کار و تکالیفی است که قانون بر کارفرمایان بار می‌کند. مسئله‌ای که دارای اهمیت زیادی است و باید بدان پرداخت، آن است که آیا است ...

اکوویک بیست و پنجم: از همکاری و یا ادغام اسنپ تریپ و فلایتیو تا آماده شدن سرویس ماشین اشتراکی تپ سی تا یک ماه آینده

طبق روال شنبه ها در اکوویک این هفته نیز به بررسی اخبار مهم ایرانی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ های ملی خواهیم پرداخت. لطفا تا پایان با ما همراه باشید. به گزارش اکوسیستم، در هف ...

استخدام بازنشسته

استخدام بازنشسته

در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل بازنشسته برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام بازنشسته هستند، می پردازیم. قصد داریم در این مقاله همه ابعاد شغل بازنشسته از جمله، معرفی شغل بازنشسته ، وظایف شغل بازنشسته ، بازار کا ...

تاپیک بیست و نهم: توافق آلفابت و آرامکو برای راه اندازی هاب تکنولوژی در عربستان تا سوددهی توییتر بعد از ۱۲ سال فعالیت

در تاپیک بیست و نهم نیز طبق روال همه یکشنبه ها به بررسی خبر های مهم خارجی که در صدر اخبار بیشتر رسانه های خارجی فعال در حوزه کسب و کار منتشر شده اند می پردازیم. لطفا تا پایان با ما همراه باشید. ...

زمینه کارآفرینی در شهر بندری هوشمند فراهم شد

زمینه کارآفرینی در شهر بندری هوشمند فراهم شد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پیش‌رویداد کارآفرینی شهر بندری هوشمند که با حمایت ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت‌ساز معاونت علمی 16 تا 18 اسفندماه 96 برگزار می‌شود در سالن ابن‌سینا دانشگاه خلیج‌فارس برگزار شد.در این پیش رویداد دو پنل خدمات شهر ...

کارگاه آموزشی امور حقوقی، بیمه و مالیات کسب و کارهای نوپا

کارگاه آموزشی امور حقوقی، بیمه و مالیات کسب و کارهای نوپا

کارگاه آموزشی امور حقوقی، بیمه و مالیات کسب و کارهای نوپا به همت تیم برگزاری رویداد نوآفرینان در ۴ اسفند ماه سال جاری در پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. ...

تشک خواب نوزاد، یک ایده جالب

یک مادر فنلاندی موفق شده مشکل قدیمی بی خوابی را برای کسانی که تازه پدر و مادر شده‌اند، حل کند.هانا سیسالا که در هلسینکی استارت آپ راه انداخته، بعد از این که یک شب، خودش نتوانست دختر کوچکش را بخواباند، به این فکر افتاد تا تشکی بسازد که خود ب ...

تولید ثروت و اشتغال در گرو شهر هوشمند است

تولید ثروت و اشتغال در گرو شهر هوشمند است

به گزارش تیتربرتر - "سیدحمید کلانتری" ظهر امروز (شنبه) در هفتمین رویداد ملی استارتاپ در شهر هوشمند که از سوی تعاونی پیشگامان یزد برگزار شد، اظهار داشت: تغییراتی که در طول یک قرن اخیر در ...

ضوابط بازاریابی آنلاین محصولات بیمه اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  فعالیت استارت آپ های بیمه تنها در چارچوب ضوابط انعقاد قرارداد همکاری عرضه کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) طبق ضوابط بیمه مرکزی مجاز است. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الم ...

رویداد استارت آپی «تهران شکوفا» آغاز شد

رویداد استارت آپی «تهران شکوفا» آغاز شد

به گزارش تیتربرتر - اولین رویداد استارت آپی «تهران شکوفا» با محوریت معماری و شهرسازی عصر امروز (دوشنبه) با حضور سرکار خانم نژاد بهرام عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اس ...

جذب مشتریان از طریق تجربه کاربر موفق

جذب مشتریان توسط تجربه کاربری موفق

شرکت ها می توانند ارتقاء خدمات و پشتیبانی و ارائه یک تجربه کاربری عالی را فراموش نکنید., و مشتریان بیشتری را جذب کند. اکوسیستم – برای کسب و کار به رشد آن باید با مشتریان تفکر مثبت است. یک مشتری باید صرف برخی از زمان با کسب و کار می توانید در طرف دیگر نیز یک حس خوب از کسب و کار شما داشته باشد. چون اگر چنین نباشد در زمان کوتاهی بازی را به رقیب خود واگذار خواهید کرد و سهم تان از بازار کاهش می یابد. پشتیبانی عال و تجربه کاربری مطلوب از جمله دلایلی است که باعث مشارکت بالای مشتریان می شود. البته به بیان دقیق تر، تمام زوایای خدمات مشتریان و تجربه کاربری تاثیر یکسانی در موضوع افزایش مشارکت مشتریان ندارند؛ از اینرو در ادامه بعضی از مهمترین مواردی که در جذب مشتریان تاثیر بسزایی دارند بررسی می شوند. پاسخ مثبت به مشتری پاسخ مثبت، شیوه خوبی برای تعامل با مشتریان است. رفتار و دیدگاه کارمند یک شرکت با مشتریان باید به این مفهوم را برساند که، پاسخ تان مثبت است، اکنون سوالتان را بپرسید! هیچگاه به خواسته های مشتری با بی حوصلگی و تاخیر جواب ندهید. باید از نخستین برخورد روی مخاطب خود تاثیر بگذارید، بنابراین به تمام جزئیات توجه کنید و به آنها واکنش نشان دهید. همواره تیم را آماده و هماهنگ نگهدارید سعی کنید با مشتریان تعاملات مثبت و گرمی داشته باشید، اطمینان حاصل کنید که تمام کارمندان تجربه یکپارچه و هماهنگی را برای مخاطب تان رقم می زنند. مشتریانی که با شرکت تماس می گیرند را نباید سردرگم و خسته کنید، هر مشکلی که مطرح می شود، باید به مسئول مربوطه انتقال پیدا کند. مطمئن شوید که پاسخ های ارائه شده، مشکل مشتری را حل کرده اند. مشتریان را میام بخش های مختلف سرگردان نکنید تا حد امکان مشتریان را کمتر میان بخش های مختلف شرکت انتقال دهید. بطور مثال کارمند الف نباید به مشتری اینگونه پاسخ دهد که برای حل مشکل نزد آقای ب بروید، بلکه باید پاسخ بدهد بله، حتما مشکل تان را حل می کنیم؛ حتی اگر این جمله به این معنی باشد که شخصا نزد آقای ب برود تا اطلاعات مورد نیاز را پیدا کند. به حریم مشتری احترام بگذارید اصرار به تماس و ارتباط با مشتریان در زمان های نامناسب از شبانه روز، نتیجه جز مخدوش کردن تعامل با مشتریان نخواهند داشت. باید به کارمندان آموزش داده شود که حریم خصوصی مشتری قابل احترام است و فقط زمانی با آنها ارتباط برقرا کنید که به صورت ضمنی این اجازه را داده اند. از پاسخ های رسمی اجتناب کنید مطمئن شوید که سرویس های پشتیبانی شرکت ارتباطی خوبی با مشتریان برقرار می کنند. برای تعاملات هر چه بهتر با مشتریان  به کارمندان اجازه دهید که شخصیت فردی خود را در ارتباط با مشتریان به شیوه ای که احساس مثبتی را در آنان ایجاد کند، بروز دهند. به سطح رضایتمندی مشتریان اهمیت دهید اگر اعتماد مشتری نسبت به برند شما از بین برود، باعث ایجاد نارضایتی و ناراحتی در آنها خواهد شد. چه روز و چه شب، باید بتوانید خدمات خود را در لحظه ای که مشتری به آن احتیاج دارد، عرضه کنید؛ زیرا در غیر اینصورت آنها شما را حذف خواهند کرد. به ویژه در جامعه امروزی که مردم ۲۴ ساعت شبانه روز با یکدیگر در ارتباط هستند، عدم در دسترسی بودن خدمات یک شرکت به آسانی می تواند باعث دلسردی مشتریان شود. از شیوه عذرخواهی کارمندان خود مطمئن باشید یکی از نکاتی که نقش حائز اهمیتی در حفظ مشارکت مشتریان ایفا می کند، نحوه پاسخگویی پرسنل به شکایات مشتریان است. غیرمنتظره نیست اگر کامندان در برابر گلایه ها و شکایت ها، حالت تدافعی به خود بگیرند، اما این موضوع می تواند پیامدهای فاجعه باری برای کسب و کار شما داشته باشد. به مسائل و اختلاف نظرهای مالی توجه کنید اگر با دقت فراوانی تجربه کاربری را فراهم کرده اید، اما مسائل مالی را به صورت ناخوشایند و ناکارآمدی حل کنید، یا از کنار آن ها با بی تفاوت بگذرید، زودتر از آنچه که تصور کنید، مشتریان خود را از دست می دهید. استراتژی مناسبی را برای شناخت مشتریان اتخاذ کنید یکی از بهترین شیوه های تعامل با مشتریان، این است که در مورد آنها را از بعد شخصی نیز شناخت پیدا کنیم؛ زیرا در غیر این صورت محبوبیت کسب و کارتان از بین می رود و به گزینه ای قابل جایگزین کردن تبدیل خواهید شد. ادبیات خود را در گفتگو بهبود بخشید شیوه گفتار یکی از مهمترین ابزارهایی است که می تواند باعث جذب مخاطب یا از دست رفتن مشتری شود. بطور مثال اگر به جای اینکه به مشتری بگوید شما باید کار X را انجام دهید؛ به او بگویید ما متوجه شدیم اگر شما کار X را انجام بدهید، اوضاع عالی پیش خواهد رفت، یا مثلا به جای اینکه مستقیما بدهی وی را متذکر شوید بهتر است به سوابق تراز مالی اشاره کنید. زمانی که مشتری با شرکت شما تماس می گیرد، قبل از آنکه وی را منتظر بگذارید، ابتدا مودبانه بپرسید که آیا می تواند کمی منتظر بماند. همچنین مطمئن شوید که  زمان صدور صورتحساب یا ضمانت نامه و تعاملاتی که توسط وب سایت با مشتریان دارید، ادبیات مناسبی را استفاده می کنید و از هرگونه سوتفاهم پرهیز نمایید، زیرا این مشکلات ساده مستقیما روی احساس مشتریان اثر زیادی خواهد داشت.