counter create hit

مطالب مرتبط:
برای اکسس مشتری بزرگ و کوچک ندارد

برای اکسس مشتری بزرگ و کوچک ندارد

آژانس بازاریابی ACCESS از جمله شرکت‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود که با ارائه خدمات کامل بازاریابی، بالاتر‌بردن سطح برندهای مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. این آژانس که ...

استارتاپ دمو برگزار می شود/ توسعه زیست بوم نوآوری در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران با اعلام این خبر گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی ...

چاره ای جز هوشمندسازی نداریم/تاکید بر اشتغال و کسب و کار نوین

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت حمایت از استارتاپ‌ها و تقویت آن ها در زندگی شهری گفت: به‌نظر می‌رسد موضوع استارت‌آپ‌ها یک پارادایم جدی در نحوه، شیوه کسب و کار و در اصل سبک زندگی جامعه شهری محسوب می شود که به هر حال حضورشان در شهرهایی مثل تهرا ...

کلینیک سلامت اپل می تواند برای این شرکت درآمدزایی میلیاردی به همراه داشته باشد.

برنامه جدید شرکت اپل که به نام AC Wellness مشهور است، قرار است در بهار سال جاری میلادی با همراهی دو کلینیک در نزدیکی مقر اصلی این شرکت در کالیفرنیا راه اندازی شود. به گزارش اکوسیستم، راه اندازی کلینیک سلامت اپل می تواند درآمد می ...

 هنگام رانندگی چیزی ننوشید!

هنگام رانندگی چیزی ننوشید!

دربارهتخفیفان نخستین و بزرگترین وب سایت خرید گروهی ایران و برنده بخش کارآفرینی چهارمین جشنواره وب ایران بوده. تخفیفان با بالاترین تعداد شرکای تجاری و مشتریان افتخارات پررنگی را در کارنامه خود دارد که قابل ارایه می باشد. همچنین تخفیفان مفتخر است نخس ...

مدرک تحصیلی با مهارت شغلی تفاوت دارد

مدرک تحصیلی با مهارت شغلی تفاوت دارد

اینکه در چه مقطعی و در چه دانشگاهی تحصیل کرده اید یا در چه شرکت معتبری سابقه کار دارید، کمتر از آنچه تصور می کنید ارزش دارد! ولی اینکه چه مهارتی دارید، ارزشمند خواهد بود. ...

فاکس نیشن ؛ یک محصول جدید از فاکس نیوز

فاکس نیشن ؛ یک محصول جدید از فاکس نیوز

فاکس‌نیوز قصد دارد خدمات پخش ویدئویی پولی راه‌اندازی کند. در واقع، این شبکه خبری آن را یک «پلتفرم نظرات برتر» می‌داند و نام آن را فاکس‌نیشن گذاشته است. این شبکه محبوب مراقب است که چنین خدماتی به عنوان پخش زنده شبکه فاکس‌نیوز تبلیغ نشود زیرا فاکس‌نیشن چیز د ...

ایجاد اشتغال در بخش فناوری اطلاعات با تدوین شاخص های تحول دیجیتال

مطلب ایجاد اشتغال در بخش فناوری اطلاعات با تدوین شاخص های تحول دیجیتال برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ وزیر ارتباطات از تدوین شاخص های تحول دیجیتال خب ...

مبارزه با دستاوردهای انقلاب صنعتی بی فایده است/تاکسیرانی نمی تواند با استارت آپ ها مقابله کند

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با دستاوردهای انقلاب صنعتی مبارزه نکنید بلکه خودتان را همراه کرده و یا اصلاح کنید.به گزارش ایسنا، محمد علی افشانی در سی‌و سومین مجمع سالیانه اتحادیه تاکسیرانی‌های ...

آیت حسینی، مشاور بازآفرینی کسب وکار

آیت حسینی، مشاور بازآفرینی کسب وکار

آیت حسینی، مشاور بازآفرینی کسب وکار ماهیت پیچیده و غیرقابل پیش بینی حوزه کارآفرینی و نوآوری همواره با خود اتفاقات تلخ و شیرین زیادی به همراه دارد که اکوسیستم کارآفرینی (استارت آپی) ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. شکست و موفقیت هر دو الز ...

مقابله ترامپ با کالاهای فناوری پیشرفته چینی

دولت آمریکا قصد دارد تا برای حمایت از اقتصاد داخلی آمریکا، برای ورود کالاهای با فناوری پیشرفته چینی به بازار آمریکا تعرفه ۶۰ میلیون دلاری در نظر بگیرد. به گزارش اکوسیستم، ماه ها بعد از بررسی تجارت آمریکا با چین توسط نماینده تجاری آمریکا، رابرت لوئی سر، د ...

دراپ باکس و بزرگترین عرضه اولیه سهام در سال ۲۰۱۸

دراپ باکس و بزرگترین عرضه اولیه سهام در سال ۲۰۱۸

دراپ باکس در بزرگ ترین عرضه اولیه سهام سال ۲۰۱۸ میلادی، همانطور که پیش تر اعلام کرده بود به بازار وال استریت وارد شد. سهام این شرکت با قیمتی بیش از آنچه که پیش بینی شده بود به فروش رسید. ...

راه اندازی ۱۰ پارک علم و فناوری در سال ۹۷

دکتر مرتضی موسی خانی (سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی) اعلام کرد که یکی از اهداف این سازمان افتتاح ۱۰ پارک علم و فناوری در سال ۹۷ است. ...

حمایت از تولید روستایی، مهاجرت به شهرها را کاهش می دهد

جزو 10 زن برتر کارآفرین است که سال گذشته از سوی دولت معرفی شدند اما خودش می گوید گسترش صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی مرودشت حاصل تلاش 1200 زن کارآفرینی است که عضو این صندوق هستند و به او اعتماد کرده و مدیرعاملی صندوق را به او سپرده اند. ...

در بحران بیکاری با فیلترینگ تیشه به ریشه اشتغال نزنید

رئیس جمهور در دیداری که با برخی از مدیران ارشد کشوری داشت، در واکنش به احتمال فیلتر شدن پیام رسان تلگرام، گفت: بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام رسان ها بوده است نه فیلتر و بستن فضای مجازی. کام ملت را با ...

تدوین لایحه راهگشای استارت آپ های فناوری

کسب وکارهای نوپا از مواردی است که بویژه در حوزه فناوری اطلاعات اثرگذارند و اخیرا هم مورد توجه قرار گرفته اند که اگر به آن ها توجه شده و حمایت لازم، نه الزاما حمایت های مالی بلکه بیشتر تسهیل شرایط و قوانین انجام شو ...

تاپیک سی و هفتم: از احتمال برکناری زاکربرگ تا اتفاقی نادر در اپ استور

طبق روال همه یکشنبه های گذشته، این هفته نیز به بررسی ۵ خبر مهم خارجی که طی هفته گذشته در صدر خبرهای منتشر شده توسط خبرگزاری های مختلف جهانی فعال در حوزه کسب وکار بوده اند، خواهیم پرداخت. ...

شرایط پذیرش استارت آپ ها در مرکز رشد خواجه نصیر

مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در فراخوانی آمادگی خود برای پذیرش استارت آپ ها و واحدهای فناور را اعلام کرد. به گزارش تجارت نیوز؛ براساس فراخوان دانشگاه صنعتی خوا ...

جذب مشتریان از طریق تجربه کاربر موفق

جذب مشتریان توسط تجربه کاربری موفق

شرکت ها می توانند ارتقاء خدمات و پشتیبانی و ارائه یک تجربه کاربری عالی را فراموش نکنید., و مشتریان بیشتری را جذب کند. اکوسیستم – برای کسب و کار به رشد آن باید با مشتریان تفکر مثبت است. یک مشتری باید صرف برخی از زمان با کسب و کار می توانید در طرف دیگر نیز یک حس خوب از کسب و کار شما داشته باشد. چون اگر چنین نباشد در زمان کوتاهی بازی را به رقیب خود واگذار خواهید کرد و سهم تان از بازار کاهش می یابد. پشتیبانی عال و تجربه کاربری مطلوب از جمله دلایلی است که باعث مشارکت بالای مشتریان می شود. البته به بیان دقیق تر، تمام زوایای خدمات مشتریان و تجربه کاربری تاثیر یکسانی در موضوع افزایش مشارکت مشتریان ندارند؛ از اینرو در ادامه بعضی از مهمترین مواردی که در جذب مشتریان تاثیر بسزایی دارند بررسی می شوند. پاسخ مثبت به مشتری پاسخ مثبت، شیوه خوبی برای تعامل با مشتریان است. رفتار و دیدگاه کارمند یک شرکت با مشتریان باید به این مفهوم را برساند که، پاسخ تان مثبت است، اکنون سوالتان را بپرسید! هیچگاه به خواسته های مشتری با بی حوصلگی و تاخیر جواب ندهید. باید از نخستین برخورد روی مخاطب خود تاثیر بگذارید، بنابراین به تمام جزئیات توجه کنید و به آنها واکنش نشان دهید. همواره تیم را آماده و هماهنگ نگهدارید سعی کنید با مشتریان تعاملات مثبت و گرمی داشته باشید، اطمینان حاصل کنید که تمام کارمندان تجربه یکپارچه و هماهنگی را برای مخاطب تان رقم می زنند. مشتریانی که با شرکت تماس می گیرند را نباید سردرگم و خسته کنید، هر مشکلی که مطرح می شود، باید به مسئول مربوطه انتقال پیدا کند. مطمئن شوید که پاسخ های ارائه شده، مشکل مشتری را حل کرده اند. مشتریان را میام بخش های مختلف سرگردان نکنید تا حد امکان مشتریان را کمتر میان بخش های مختلف شرکت انتقال دهید. بطور مثال کارمند الف نباید به مشتری اینگونه پاسخ دهد که برای حل مشکل نزد آقای ب بروید، بلکه باید پاسخ بدهد بله، حتما مشکل تان را حل می کنیم؛ حتی اگر این جمله به این معنی باشد که شخصا نزد آقای ب برود تا اطلاعات مورد نیاز را پیدا کند. به حریم مشتری احترام بگذارید اصرار به تماس و ارتباط با مشتریان در زمان های نامناسب از شبانه روز، نتیجه جز مخدوش کردن تعامل با مشتریان نخواهند داشت. باید به کارمندان آموزش داده شود که حریم خصوصی مشتری قابل احترام است و فقط زمانی با آنها ارتباط برقرا کنید که به صورت ضمنی این اجازه را داده اند. از پاسخ های رسمی اجتناب کنید مطمئن شوید که سرویس های پشتیبانی شرکت ارتباطی خوبی با مشتریان برقرار می کنند. برای تعاملات هر چه بهتر با مشتریان  به کارمندان اجازه دهید که شخصیت فردی خود را در ارتباط با مشتریان به شیوه ای که احساس مثبتی را در آنان ایجاد کند، بروز دهند. به سطح رضایتمندی مشتریان اهمیت دهید اگر اعتماد مشتری نسبت به برند شما از بین برود، باعث ایجاد نارضایتی و ناراحتی در آنها خواهد شد. چه روز و چه شب، باید بتوانید خدمات خود را در لحظه ای که مشتری به آن احتیاج دارد، عرضه کنید؛ زیرا در غیر اینصورت آنها شما را حذف خواهند کرد. به ویژه در جامعه امروزی که مردم ۲۴ ساعت شبانه روز با یکدیگر در ارتباط هستند، عدم در دسترسی بودن خدمات یک شرکت به آسانی می تواند باعث دلسردی مشتریان شود. از شیوه عذرخواهی کارمندان خود مطمئن باشید یکی از نکاتی که نقش حائز اهمیتی در حفظ مشارکت مشتریان ایفا می کند، نحوه پاسخگویی پرسنل به شکایات مشتریان است. غیرمنتظره نیست اگر کامندان در برابر گلایه ها و شکایت ها، حالت تدافعی به خود بگیرند، اما این موضوع می تواند پیامدهای فاجعه باری برای کسب و کار شما داشته باشد. به مسائل و اختلاف نظرهای مالی توجه کنید اگر با دقت فراوانی تجربه کاربری را فراهم کرده اید، اما مسائل مالی را به صورت ناخوشایند و ناکارآمدی حل کنید، یا از کنار آن ها با بی تفاوت بگذرید، زودتر از آنچه که تصور کنید، مشتریان خود را از دست می دهید. استراتژی مناسبی را برای شناخت مشتریان اتخاذ کنید یکی از بهترین شیوه های تعامل با مشتریان، این است که در مورد آنها را از بعد شخصی نیز شناخت پیدا کنیم؛ زیرا در غیر این صورت محبوبیت کسب و کارتان از بین می رود و به گزینه ای قابل جایگزین کردن تبدیل خواهید شد. ادبیات خود را در گفتگو بهبود بخشید شیوه گفتار یکی از مهمترین ابزارهایی است که می تواند باعث جذب مخاطب یا از دست رفتن مشتری شود. بطور مثال اگر به جای اینکه به مشتری بگوید شما باید کار X را انجام دهید؛ به او بگویید ما متوجه شدیم اگر شما کار X را انجام بدهید، اوضاع عالی پیش خواهد رفت، یا مثلا به جای اینکه مستقیما بدهی وی را متذکر شوید بهتر است به سوابق تراز مالی اشاره کنید. زمانی که مشتری با شرکت شما تماس می گیرد، قبل از آنکه وی را منتظر بگذارید، ابتدا مودبانه بپرسید که آیا می تواند کمی منتظر بماند. همچنین مطمئن شوید که  زمان صدور صورتحساب یا ضمانت نامه و تعاملاتی که توسط وب سایت با مشتریان دارید، ادبیات مناسبی را استفاده می کنید و از هرگونه سوتفاهم پرهیز نمایید، زیرا این مشکلات ساده مستقیما روی احساس مشتریان اثر زیادی خواهد داشت.