counter create hit
مطالب مرتبط:

تلاش برای فسخ قرارداد بویان

بحث هایی که پیرامون سیر صعودی ارزش دلار و افزایش روز افزون آن مطرح مي شود به فوتبال هم تعمیم پیدا کرده است.

رونالدو به ستارگان دنیای فوتبال آموزش می دهد؛ دیبالا و نیمار شاگردان کریس /کارتون

درخشش فوق ستاره پرتغالی که زمینه ساز صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، سوژه کارتون شده است.

سیمئونه: خسوس مربی هوشمند و بزرگی است

سرمربی اتلتیکومادرید یک رقابت دشوار را برای تیمش پیش بینی کرد.

ادعای جنجالی ؛ مافیای فوتبال نگذاشت یوونتوس صعود کند !

رئال مادرید موفق شد با پنالتی که در وقت های اضافه به ثمر رساند، از یوونتوس عبور کند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. به گزارش مارکا، خوزه لوئیز چیلاورت در مورد صحنه داوری و اعلام پنالتی مایکل اولیور گفت: مافیای فوتبال نمی خواست یوونتوس صع ...

تشابه شگفت انگیز بوفون و زیدان؛/ ۲۰۰۶ تا ۲۰۱8 صفحه؛ آخر این کتاب قرمز بود! (عکس)

تشابه شگفت انگیز بوفون و زیدان؛/ ۲۰۰۶ تا ۲۰۱8 صفحه؛ آخر این کتاب قرمز بود! (عکس)

قصه برای جان لوییجی بوفون هم مانند زیدان تمام شد؛ قدم های سنگین یک افسانه به سمت پایان.

انتقال نفت تهران پیچیده تر از همیشه 

از شرکت ملی نفت ایران خبر می رسد تمامی مراحل مربوط به انتقال باشگاه نفت تهران به مالکان جدید انجام شده و فقط امضای نهایی آن باقی مانده است

بازگشت خادم به خانه بعد از 42 روز(عکس)

رییس فدراسیون کشتی روز گذشته رسما کار خود را در این فدراسیون از سر گرفت.

آخرین فرصت فولاد برای کسب سهمیه آسیایی

فولاد خوزستان امروز آخرین شانس خود برای کسب سهمیه آسیایی را دنبال می کند.

حرف های محبت آمیز آقا فیروز به دروازه بان استقلال

حسینی ملی پوش روزهای سختی را تا جام جهانی پیش رو دارد.

انصاری همچنان به دنبال حضور در روسیه

انصاری همچنان به دنبال حضور در روسیه

مدافع بااخلاق پرسپولیس علیرغم کم شدن شانسش برای حضور در لیست تیم ملی از رقم خوردن این اتفاق ناامید نیست.

آخرین وضعیت حسن زاده و علی محمدی در سپاهان

سرمربی سپاهان وضعیت دو بازیکن کلیدی این تیم را تشریح کرد.

فرصت ویژه برای سایپا و علی دایی

ذوب آهن نیز همچون استقلال، دو امتیاز حساس را از دست داد تا فضا برای صعود سایپا به رده دوم باز شود.

بسکتبال بانوان جام باشگاه های غرب آسیا/شکست کوشا برابر الفحیص اردن

بسکتبال بانوان جام باشگاه های غرب آسیا/شکست کوشا برابر الفحیص اردن

تیم بسکتبال بانوان کوشا سبلان برابر تیم الفحیص اردن با اختلاف 10 امتیاز شکست خورد.

اوج هیجان در داربی فراموش نشدنی منچستر!

کلیپی از برنامه ی فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش ۲۳ فروردین ۹۷ که در یک آیتم جذاب به داربی منچستر بین تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد پرداخته است. بازی حساس از لیگ برتر انگلیس که با برتری ۳-۲ تیم مورینیو به پایان رسید و یکی از داربی های جذاب جزیره بود. پارس ف ...

الهلالی ها در شب قهرمانی هم آل الشیخ را هو کردند؛/ ادامه جنجال های وزیر ورزش با هواداران تیم قهرمان!

هواداران تیم فوتبال الهلال عربستان در شب جشن قهرمانی خود در لیگ هم دست از انتقاد علیه وزیر ورزش این کشور برنداشتند.

ادامه جنجال های وزیر ورزش با هواداران تیم قهرمان!

هواداران تیم فوتبال الهلال عربستان در شب جشن قهرمانی خود در لیگ هم دست از انتقاد علیه وزیر ورزش این کشور برنداشتند.

چه مدت طول می کشد. از دست دادن وزن?

چقدر طول می کشد تا با ورزش، کاهش وزن داشته باشید؟

متاسفانه رفتن به سالن ورزش. چند روز قبل از عروسی و یا هر مناسبت دیگر را ندارد یک مهمانی, دستگاه اصلاح ذهن است. دیدن از دست دادن وزن با استفاده از ورزش شما نیاز به زمان است. این مشکل به این مقدار از وزن شما می خواهید به تکیه در مناطق وزن ممکن است پس از چند هفته پاک کردن جداول. پس از چند هفته شما همچنین باید در انتظار یک شش بسته است. دیدن تغییر در عضلات و کاهش چربی می تواند بیش از 6 هفته به اندازه گیری. اما انجام هر نوع ورزشی حتی با چشم انداز از دست دادن وزن سالم بدن مفید است. اگر پس از چند هفته ورزش و غذا خوردن مناسب ، توجه داشته باشید که کاهش وزن شدید و باید این عادت خوب می تواند. در غیر این صورت یک بار دیگر به گذشته باز خواهد گشت. از دست دادن وزن در دو هفته ابتدایی ، می تواند بیش از برای از دست دادن وزن آب از بدن است. ورزش در کنار برنامه غذایی. اهدای کمک می کند تا به جای از دست دادن عضلات سوزاندن چربی است. زمانی که عضلات در حال استراحت از سقوط ، شروع به رشد. بنابراین شما باید به ورزش و خوردن به سوخت عضلات را شل کنید و خودتان را به تعادل. اگر آن را برای یک هدف خاص مانند کاهش فشار خون، بهبود حساسیت به انسولین و یا بهبود کلسترول خون ورزش می کنید، باید حداقل به مدت 12 هفته برنامه ورزشی و برنامه غذایی سالم خود را دنبال کنید. اگر می خواهید تاثیری مثبت روی کاهش وزن، رشد عضلانی، تناسب اندام و دیگر شاخص های سلامت بگذارید، باید ورزش را با یک برنامه غذایی سالم، خواب کافی و از بین بردن استرس ترکیب کنید. چقدر طول می کشد تا متوجه کاهش وزن شوید؟ هرچقدر هم که ورزشتان شدید باشد، با ورزش تنها نمی توانید کاهش وزن بالایی را تجربه کنید. در حال حاضر توصیه می شود در طول هفته 2.5 ساعت ورزش هوازی با شدت متوسط یا 75 دقیقه با شدت بالا داشته باشید و دو روز در هفته را نیز تمرینات قدرتی انجام دهید که عضلات اصلی بدن را درگیر کنند. با این حال ورزش کردن در این حد، موجب کاهش وزن چشمگیر نخواهد شد و تنها به سالم نگه داشتنتان کمک می کند. اما اگر هدفتان کاهش وزن است، باید بیشتر از این مقدار توصیه شده ورزش داشته باشید. کاهش وزن با عمل به یک برنامه غذایی بسیار محدود، امکان پذیر است اما بلافاصله پس از کنار گذاشتن آن وزن کم شده باز خواهد گشت. با شروع ورزش و برنامه غذایی در کنار هم پس از چند هفته ابتدایی، نتیجه خوبی دریافت خواهید کرد و برای تداوم این روند، باید به همین ترتیب پیش بروید اما ممکن است در طول مسیر، سرعت کاهش وزن نیز دچار نوسان شود.  چقدر طول می کشد تا عضلاتمان با ورزش، خود را نشان دهند؟ این یکی خیلی عالی است. البته به مقدار چربی بدنی که دارید و نوع ورزشی که انجام می دهید بستگی دارد. اگر در طول هفته تنها سه روز به مدت 34 دقیقه ورزش هوازی و قدرتی داشته باشید، باید بیش از 6 هفته تلاش کنید تا تغییرات را در خود ببینید. روتین ورزشی خود را با زمان استراحت متعادل کنید تا به رشد هرچه بهتر عضلات بدن کمک کنید. ورزش کردن نیاز به استراحت و ریکاوری دارد و بدون این شاید به جای سود، به بدنتان ضرر هم برسانید. چه زمانی در تناسب اندامتان تغییر می بینید؟ همانطور که گفته شد، برای کاهش مقدار چربی و رشد عضلات به بیش از 6 هفته ورزش نیاز است. اما در مورد تناسب چنین نیست. پس از 6 هفته ورزش، مسلما انجام حرکات ورزشی برایتان ساده تر خواهد بود، دیگر ماننداوایل خسته نمی شوید، سرعتتان بیشتر می شود و می توانید وزنه های بیشتری را بالا ببرید. بعد از شروع ورزش شاید اولین چیزی که متوجهش شوید، همین بهبود در تناسب اندام باشد. این تغییرات کوچک به ما نشان می دهند که اتفاقاتی در بدنمان در حال رخ دادن است. عضلات ساختار خود را تغییر می دهند تا گنجایش بیشتری داشته باشند و سیستم قلبی و عروقی نیز بهبود می یابد. بهبود در سلامت تحقیقات نشان داده است افزایش زمان فعالیت بدنی و کاهش زمان یکجا نشینی می تواند پس از 12 هفته فشار خون، BMI و انسولین را بهبود ببخشد. تغییرات عمده در سلامت می تواند پس از 3 ماه خود را در سلامتتان نشان دهد و البته همه چیز به این سه ماه ختم نمی شود. ادامه دادن ورزش بعد از این سه ماه، مزایای دیگری نیز برایتان به همراه دارد. ورزش کردن شاید در کاهش وزن زیاد خود را نشان ندهد ( اما فوق العاده پشتیبان خوبی برای کاهش وزن است ) اما پس از رسیدن به وزن ایده آل یکی از بهترین راه ها برای تثبیت وزن کم شده، ورزش است.   ثبت نام رژیم اینترنتی به اندام دکتر کرمانی حمایت شده توسط :  نوشته چقدر طول می کشد تا با ورزش، کاهش وزن داشته باشید؟ اولین بار در مجله سلامتی دکتر کرمانی پدیدار شد.