counter create hit

مطالب مرتبط:

دومین همایش ملی «جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار»

۱۶ اسفند ۱۳۹۶ اصفهان- میدان فیض- سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان ...

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای کسب وکارهای نوپا/ شکایت دولت از استارت آپ ها پس گرفته می شود

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای کسب وکارهای نوپا/ شکایت دولت از استارت آپ ها پس گرفته می شود

وزیر ارتباطات با اشاره به موافقت رییس جمهور برای اختصاص ۵۰۰ میلیارد ...

۸ نوع عکسی که نباید برای پروفایل لینکدین استفاده کنید

لطفا منتظر باشید... × ورود با فیســبوک ...

با دلیوریز بسته های پستی شرکتتان را مدیریت کنید

با دلیوریز بسته های پستی شرکتتان را مدیریت کنید

با دلیوریز بسته های پستی شرکتتان را مدیریت کنید دلیوریز(Deliveries ) به شما کمک می‌کند تا به تمام بسته‌های خود رسیدگی کنیداگر کسب و کار شما با سفارش‌های پستی انبوه سر و کار دارد، این اپلیکیشن می‌تواند یک ...

آیا بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟

مطلب آیا بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ موبایل را می توان یکی از نزدیک ترین دوستان هر کاربری دانست. کاربر ...

در سال ۲۰۱۷ میلادی ارزش سهام نتفلیکس ۵۳ درصد افزایش داشت

نتفلیکس با انتشار گزارش مالی سه ماه آخر سال ۲۰۱۷ میلادی خود نشان داد که عملکرد بهتری نسبت به پیش بینی های وال استریت داشته است. با افزایش ۵۳ درصدی سهام این کمپانی، ارزش بازار آن به ۱۰۰ میلیارد دلار رسید. ...

متقاضیان توسعه پهنای باند وام کم بهره دریافت می کنند!

مطلب متقاضیان توسعه پهنای باند وام کم بهره دریافت می کنند! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمو ...

استارتاپ ساعت هوشمند بلاکز در تلاش برای کسب مشتریان تجاری

استارتاپ ساعت هوشمند بلاکز در تلاش برای کسب مشتریان تجاری

به گزارش تیتربرتر - ظاهرا اینطور به نظر می‌رسد که این شرکت در هیچ زمینه‌ای مسیر آسان را انتخاب نکرده است. این شرکت می‌توانست دستگاهی مبتنی بر سیستم عامل Android Wear را به بازار عرضه کند اما ...

حفاظت شده: لالایی با شیپور: چگونه یک استارت آپ چندصدمیلیاردی بسازیم و راحت بخوابیم؟

هیچ چکیده‌ای موجود نیست زیرا‌این یک نوشته حفاظت شده است.

کاری کنید به چشم موتورهای جست وجو بیایید

کاری کنید به چشم موتورهای جست وجو بیایید

سئو یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در علم بازاریابی در مورد آن صحبت می‌شود. اینکه چطور وب‌سایتی که ازنظر رتبه در سطح خوبی است، می‌تواند به رشد فروش و بالارفتن تعداد مخاطبان کمک کند، بر کسی پوش ...

ساخت استارتاپی با ارزش چند صد میلیارد تومان

یک استارتاپ فعال در کشور که مدیران آن می گویند بعد از گذشت چند سال هیچ سودی نداشته است، چند صد میلیارد تومان ارزش گذاری می شود و به دنبال آن چند ده میلیارد تومان نیز سرمایه جذب می کند. اما واقعا این اعدا ...

استفاده از بیت کوین و دیگر ارزهای رمزپایه در دستور کار وزارت اقتصاد قرار گرفت

اسماعیل جلیلی (معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی) بیان کرد: بهره مندی از فناوری اطلاعات به ویژه در شبکه های تعاملی جهانی (اینترنت) با رویکرد استفاده از گردش داده ها با عنوان ارزهای مجازی در دستو ...

مهم ترین بیست دقیقه در روز برای شما

مهم ترین بیست دقیقه در روز برای شما

مهم ترین دقایق در روز برای شما کدام است؟ آن لحظاتی ست که شما آن را صرف برنامه ریزی می کنید. می دانم که برای خیلی از شما کلمه برنامه ریزی کلمه چندان جالبی نیست اما نگران نباشید. منظور من نوشتن برنامه های تجاری یا اهداف سالیانه تان نیست. من خیلی ساده م ...

آینده ای مطلوب برای صنعت گردشگری با ایجاد و توسعه کسب و کارها در این حوزه

سورنا ستاری (معاون علمی و فناوری رئیس جمهور) گفت: کسب و کارهای دانش بنیان و استارتاپ های فعال در حوزه گردشگری با ماهیت خلاقیت محور خود قادر هستند ضمن شکوفا کردن ظرفیت بالقوه اقتصاد، باعث رونق این صنعت نیز شوند. ...

بدترین کلمه در لغت نامه کارآفرینی چیست

بدترین کلمه در لغت نامه کارآفرینی چیست

داگ و پلی وایت (Doug and Polly White)، متخصصان کسب‌وکارهای کوچک هستند و به آن‌ها مشاوره می‌دهند. آن‌ها تا به حال با کارآفرینان زیادی همکاری داشته‌اند و معتقدند مشتری‌های خود را می‌توانند در دو دسته‌ی «ناامید» و «الهام‌بخش» طبقه‌بندی کنند. ...

استارتاپ ویکند در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جعفری گفت: در بحث استارتاپ ویکند به دنبال این هستیم که از ایده هایی که در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیک وجود دارد، حمایت کنیم.  وی گفت: امکان ث ...

ضوابط بازاریابی آنلاین محصولات بیمه اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  فعالیت استارت آپ های بیمه تنها در چارچوب ضوابط انعقاد قرارداد همکاری عرضه کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) طبق ضوابط بیمه مرکزی مجاز است. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الم ...

است خلاقیت در هنگام راه اندازی به سحر و جادو نیاز دارید ؟

آیا خلاقیت در استارتاپ به جادو نیاز دارد؟

گزارش سه - برخی از شرکت ها را یک دست یک سازمان جداگانه و یا همان سوله سازمانی (سوله) به نوآوری رادیکال. برای ساخت این واحد مستقل است که معمولا یک ایده خوب در نظر گرفته نشده اما در شرایطی که لازم نوآورانه در برابر مدیریت فکر, امروز, فردا, گیر حفاظت. این ایده فوقالعاده است. بسیاری از قبول این تناقضات ثابت شده است. بسیاری از دوستداران حیوانات گوشت خوردن. بسیاری از کسانی که محبوبیت غیر قانونی نمی باشد آن را همیشه در ذهن خود این مدل را ذخیره نمی کند اما رهبران سازمانی که می خواهند نوآورانه. شما باید قادر به مدل فعلی کسب و کار در همان زمان با وجود این واقعیت است که او قربانی است. اجرا شود. به این مسئله امکان پذیر است. یک سطح معینی از جداسازی همواره مورد نیاز است. دلیل آن این است که هر چیزی برای کسب‌وکار فعلی شما مفید است – یعنی روش فکر کردن، ساختارها، استعدادها و فرآیندها – با هر آنچه به درد کسب‌وکار نوظهور شما می‌خورد، در تناقض خواهد بود.   بنابراین، ایجاد یک فاصله مناسب – چه از نظر جغرافیایی، چه مالی و چه ساختاری – بین کسب‌وکار هسته‌ای‌ و تلاش‌هایی که برای پس‌فردا انجام می‌دهید، کلید کار است. یعنی هم باید به اندازه کافی دور باشید و هم به اندازه کافی نزدیک باشید تا فرهنگی مشترک را حفظ کنید. باید کاری کنید که کسب‌وکارهای مختلف سازمان شما هم‌خانواده و طرفدار هم باشند.برای تولید ایده‌های پس‌فردا نیازی نیست زمان زیادی صرف کنید و به دستورالعملی جادویی نیاز ندارید، چون صرفا یک مفهوم، چشم‌انداز یا الهام‌بخشی جدید می‌تواند ارزش زیادی ایجاد کند. فقط در میان صدها کارمند قانونمند، به یک متفکر نوآور رادیکال نیاز دارید تا کل بازار یا کل صنعت را متحول کند. سپس ۹۰ درصد تلاش‌های‌تان را به امروز اختصاص دهید.   بیشتر کسب‌وکارها و حتی استارتاپها هنوز مطابق معمول همیشه کار می‌کنند. وقتی از آنها سوال می‌شود چگونه منابع، بودجه و استعدادها را بین امروز، فردا و پس‌فردا تقسیم‌بندی می‌کنند، به این نتیجه می‌رسند که بیش از ۹۰ درصد تلاش‌هایشان همچنان فقط مختص امروز است و اندک باقی مانده هم نهایتا به فردا اختصاص می‌یابد و هیچ‌‌چیزی به پس‌فردا نمی‌رسد. این روند باید تغییر کند.   درست است که امروز مهم است و ارزش فعلی شما را ایجاد می‌کند، اما وقتی برنامه‌های شما برای ارزش آینده از فردا فراتر نمی‌رود، شانس تغییر در صنعت، بازار و دنیا را از دست می‌دهید. ویژگی مشترک غول‌هایی مثل گوگل، آمازون و اوبر این است که توجه خود را فراتر از آینده نزدیک متمرکز می‌کنند.اگر پس‌فردا بخشی از سازمان شما نباشد، هیچ وقت به آن نمی‌رسید. خبر خوب این است که در این زمینه تنها نیستید و البته روش‌هایی وجود دارد که بتوانید خودتان را برای چنین آینده‌ای آماده کنید. صدها سازمان وجود دارند که بعد از سال‌‌ها رکود و درجا زدن، تصمیم می‌گیرند دست به نوآوری جسورانه و رادیکال بزنند. انتهای پیام/